Projekt sklepu gwarancją na wyższy zysk

projekty sklepów

Sklep to wyjątkowe wnętrze – musi być funkcjonalne, estetyczne, przytulne, a przede wszystkim skłaniać klientów do zakupów. Zaprojektowanie sklepu, generującego zysk, to duże wyzwanie, którym powinni zajmować się wyłącznie doświadczeni specjaliści. To właśnie oni wiedzą, jak zachowują się klienci, odwiedzający centra handlowe, co powinno znaleźć się w witrynie, a czego lepiej unikać i jak zaplanować przepływ osób w Twoim wnętrzu. Koniecznie przeczytaj poniższy artykuł, by sprawdzić, na co musisz zwrócić szczególną uwagę!

Lokalizacja w projekcie sklepu

Sklepy stacjonarne mogą znajdować się w najróżniejszych miejscach. Wielu przedsiębiorców robi jednak wszystko, aby ich punkt znalazł się w obecnie popularnych galeriach handlowych. Nie ma w tym nic dziwnego – Polacy chętnie odwiedzają takie miejsca, korzystając równocześnie z punktów usługowych i gastronomicznych oraz robiąc zakupy. Jednak lokalizacja sklepu liczy się nawet w centrum handlowym. W galeriach ważny jest przede wszystkim tak zwany kierunek ruchu ludzi. Wpływa on na wygląd witryn czy usytuowanie wejść do sklepów.

Lokalizacja sklepów poza centrami handlowymi również jest kluczowa. Oczywiście wiadomo, iż najlepiej otworzyć swój punkt sprzedażowy w miejscach, gdzie przebywa dużo osób – w centrach miast czy popularnych dzielnicach. Przy projektach sklepów jednak ważne są jeszcze inne czynniki. Na przykład sklep, usytuowany bezpośrednio przy głównej ulicy wymaga odpowiedniego doświetlenia, zlikwidowania efektu odbijania słońca w szybach oraz systemu, utrzymującego odpowiednią temperaturę wewnątrz. O tych kwestiach należy pomyśleć, zanim poczyni się pierwsze kroki ku otwarciu własnego sklepu.

Funkcjonalność w służbie zysku

Projekty sklepów to nie tylko pomysły na estetyczny wygląd wnętrza. W przypadku punktów sprzedaży liczą się również funkcjonalność oraz efektywność. Dobrze zaprojektowany sklep będzie skłaniał klientów do zrobienia większych zakupów. Podczas tworzenia projektu należy uwzględnić techniczną infrastrukturę, aby później nasz punkt sprzedażowy działał bez żadnych przestojów. Pamiętaj, by już na etapie budowy zadbać o montaż urządzeń technicznych, żeby później uniknąć większych kosztów oraz kłopotów z funkcjonowaniem sklepu.

Estetyka wnętrza również odgrywa ogromną rolę w sprzedaży. Atrakcyjny wizualnie sklep przyciągnie uwagę klientów i zachęci ich do wejścia. Szczególnie estetycznie powinny prezentować się miejsca, gdzie klienci spędzają sporo czasu, np. okolice przymierzalni oraz kas, ponieważ to właśnie tam zwykle czekamy w “ogonku” na swoją kolej.

Podczas projektowania sklepu należy pamiętać, że nie każda jego część spełnia tę samą fukcję. Niektóre zakamarki są szczególnie często używane, inne służą wyłącznie do prezentacji produktów. Eksploatowane miejsca należy dobrze zabezpieczyć, aby ściany i sprzęty służyły ci na dłużej.

Projekty sklepów z Accordi Group

Accordi Group to firma, działająca w branży fit-out i zajmująca się projektowaniem, remontami oraz pracami wykończeniowymi wnętrz komercyjnych. Swoje doświadczenie zdobywała, współpracując z najbardziej znanymi markami w całej Polsce. Accordi Group oferuje kompleksowe usługi – od projektu, przez instalacje sanitarne i elektryczne aż po prace wykończeniowe. Dzięki temu nie musisz samodzielnie szukać wykonawców i zlecać prac oddzielnym firmom – oszczędzasz czas oraz pieniądze. Jeśli więc chcesz, by projektem Twojego sklepu zajęli się profesjonaliści, skontaktuj się z Accordi Group z Warszawy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *